viureaaiguaviva.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

viureaaiguaviva.com

...per saber que passa a Aiguaviva
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Els veïns forasters

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Admin
Admin



Nombre de missatges : 23
Registration date : 03/09/2008

Els veïns forasters Empty
MissatgeAssumpte: Els veïns forasters   Els veïns forasters Icon_minitimeDl Set 22, 2008 8:25 pm

A Aiguaviva s’està produint un important creixement urbanístic, creixement que també comporta l’arribada de molta gent de fora. Alguns veïns no veuen amb bon ulls l’arribada de tants forasters, tot i que el nombre de nous veïns encara ha d’augmentar molt més els propers anys.

El més curiós és que alguns dels que critiquen a aquests nouvinguts, són els que van promoure i es van enriquir amb el creixement del poble.


Embarassed Embarassed Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
http://viureaaiguaviva.com
CofeeGirl

CofeeGirl


Nombre de missatges : 5
Registration date : 17/09/2008

Els veïns forasters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els veïns forasters   Els veïns forasters Icon_minitimeDt Set 23, 2008 12:15 pm

No passa res ja s’acostumaran amb el temps podran veure que si no fos per la vida que estem donat al poble els nou vinguts o com deien al pregó el forasters aquest poble s’hauria anat morint de mica en mica. A més penso que ho bo que té es que els nou vinguts sentim el poble, i per això ens preocupa el que passi amb ell. pirat
Tornar a dalt Ir abajo
Hipoteca
Invitat




Els veïns forasters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els veïns forasters   Els veïns forasters Icon_minitimeDt Set 23, 2008 8:16 pm

Un escrit molt interessant.
Tornar a dalt Ir abajo
LLUNA
Invitat




Els veïns forasters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els veïns forasters   Els veïns forasters Icon_minitimeDt Set 23, 2008 9:41 pm

No se si és cert això que comenteu. Jo, per la meva part, fa poc que soc al poble i no he sentit cap comentari despectiu cap als forasters.

Si hi ha algú que es queixa, deu ser el típic personatge que ens trobem a tot arreu, que res li va bé i sempre està a punt per criticar-ho tot.

Si heu llegit l'entrevista que li fan a la Dolors Vall-llosera, a la revista el Tirinculis, diu: "Jo no volia que creixés el poble, però reconec que m'agrada com ho està fent......."
Tornar a dalt Ir abajo
David

David


Nombre de missatges : 9
Registration date : 10/09/2008

Els veïns forasters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els veïns forasters   Els veïns forasters Icon_minitimeDc Set 24, 2008 10:25 am

Abans de res crec que cal dir que les persones que fan aquest tipus de comentaris no gaire agradables sobre els nouvinguts són una minoria, (o al menys és el que vull pensar). Rolling Eyes

Dit això, LLUNA, si estiguessis registrada podria enviar-te un privat per recordar-te que SI “has sentit cap comentari despectiu cap als forasters”, un comentari que et va tocar molt a prop, (potser quan llegeixis això ja sabràs a que m’estic referint).

I ja que parles de la revista, et diré que divendres, després del pregó, vaig tornar cap a casa amb dues famílies del poble, dissabte al matí vaig parlar amb una altre i diumenge a la nit, al meu carrer, amb una altre. Les 4 famílies havien llegit l’entrevista del Tirínculis, i no estaven gaire contentes. En realitat podria dir que dos estaven desencantades, però altres dos estaven força emprenyades (una de les emprenyades va votar a ERC, la llista de l’entrevistada). Sad Sad _ Sad Sad_ Mad Mad_ Mad Mad

A la revista es diu això,

“...També és veritat que ha vingut gent de pobles del costat, i això es nota, perquè els que vénen de ciutat no els veus mai pel poble.”

Com pots entendre, aquestes paraules són força desagradables pels que venim d’alguna àrea urbana, i conec a molts, segur que tu també, que venen de ciutat i SI estan pel poble, i altres de poble que no es veuen mai.

No m’agraden les generalitzacions, perquè sovint, com en aquest cas, diuen més de la persona que les pronuncia que del fet al que es refereix.

Visc a la Urb. Bellsolà, i allà molts venim d’alguna àrea urbana, entendràs que allà, (com a altres zones del poble a on ha vingut gent de “ciutat”), les seves paraules no hagin agradat gaire.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.viureaaiguaviva.com
LLUNA
Invitat




Els veïns forasters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els veïns forasters   Els veïns forasters Icon_minitimeDc Set 24, 2008 6:41 pm

Perdona David, però JO NO he sentit cap comentari despectiu cap als forasters.

I no crec que s'hagi d'analitzar paraula per paraula tot el que diu una persona. Segur que la Dolors és referia a algú/ns en concret. El problema és que moltes vegades quan parlem generalitzem. Però això ho faig Jo, Tú i molts d'altres.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Els veïns forasters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els veïns forasters   Els veïns forasters Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els veïns forasters
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
viureaaiguaviva.com :: Espai Obert :: Noticies de viureaaiguaviva.com-
Canviar a: