viureaaiguaviva.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

viureaaiguaviva.com

...per saber que passa a Aiguaviva
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Robatoris al poble

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Admin
Admin



Nombre de missatges : 23
Registration date : 03/09/2008

Robatoris al poble Empty
MissatgeAssumpte: Robatoris al poble   Robatoris al poble Icon_minitimeDs Set 20, 2008 12:36 am

Aprofitant el pregó de la festa major, uns lladres han entrat a una de les cases del poble, el dia anterior ja ho van intentar a una altre habitatge proper.
Potser durant aquest dies de festa, hauríem de ser més curosos amb la seguretat per intentar evitar nous ensurts.
Tornar a dalt Ir abajo
http://viureaaiguaviva.com
LLUNA
Invitat




Robatoris al poble Empty
MissatgeAssumpte: Re: Robatoris al poble   Robatoris al poble Icon_minitimeDs Set 20, 2008 12:21 pm

Ser més curosos no se si servirà d'alguna cosa. A aquesta casa que varen robar, varen trencar un vidre i varen entrar, què hem de fer, quedar-nos a casa a esperar-los?

A aquests lladres, no se si els han atrapat, però encara que ho facin d'aqui dos dies seràn un altre cop al carrer per tornar-hi, fins que la justicia no sigui més dura, ho tenim clar, i ara en temps de crisis, encara més.

Algú veu passar els mossos per aquest poble?? jo la veritat és que potser els he vist dues vegades en un any. Bé, a la rotonda a posar multes, unes quantes vegades més.

Només espero, que si han d'entrar a casa meva, jo i la meva familia siguem fora.
Tornar a dalt Ir abajo
David

David


Nombre de missatges : 9
Registration date : 10/09/2008

Robatoris al poble Empty
MissatgeAssumpte: Re: Robatoris al poble   Robatoris al poble Icon_minitimeDs Set 20, 2008 12:44 pm

La veritat és que no és fàcil.

Amb lo de més curós volia recollir el que alguns veïns comentaven ahir a la nit, estar més atent amb la gent que es mou pels nostres barris, cotxes amb gent a dintre que semblen estar vigilant...

Al barri bellsolà també van tenir unes estranyes visites fa poc temps, tot i que no van entrar a cap casa.


Shocked Shocked Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.viureaaiguaviva.com
LLUNA
Invitat




Robatoris al poble Empty
MissatgeAssumpte: Re: Robatoris al poble   Robatoris al poble Icon_minitimeDs Set 20, 2008 12:48 pm

Amb això si que estic d'acord, perdona, no t'havia entés.

Anem tant de pressa, que no ens fixem amb res; haurem de vigilar més, i no és tant dificil, perquè en un poble tant petit, tothom es coneix, i de seguida veiem qui son els forasters. De totes maneres, no se si servirà d'alguna cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
YOR
Invitat




Robatoris al poble Empty
MissatgeAssumpte: Re: Robatoris al poble   Robatoris al poble Icon_minitimeDs Set 20, 2008 1:49 pm

Hi estic d'acord, però com no crec que sigui la sol·lució surtir al carrer en plan patrulles veinals, i per tant tots aquests avisos de gent rara, fent moiments estranys (que n'hi ha), crec que s'haurien de poder centralitzar en algun lloc de l'Ajuntament. No pots trucar als mossos per dir-los que hi ha un cotxe parat al davant de casa teva o acabaran no fent-nos cas, però si resulta que coincideix amb la denuncia de varis veins i es repeteix (per exemple) si des de l'Ajuntament es dona avís a mossos potser s'ho prendrien mes seriosament.
Ja que no tenim policia municipal (que ho entenc perfectament) doncs fer alguna cosa. No s'havia creat un servei de vigilancia municipal conjunta entre Vilobí, Sant Dalmai i algún altra poble?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Robatoris al poble Empty
MissatgeAssumpte: Re: Robatoris al poble   Robatoris al poble Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Robatoris al poble
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
viureaaiguaviva.com :: Espai Obert :: Noticies de viureaaiguaviva.com-
Canviar a: