viureaaiguaviva.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

viureaaiguaviva.com

...per saber que passa a Aiguaviva
 
ÍndexCercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Altres temes i suggeriments

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Admin
Admin



Nombre de missatges : 23
Registration date : 03/09/2008

Altres temes i suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: Altres temes i suggeriments   Altres temes i suggeriments Icon_minitimeDs Set 06, 2008 2:05 pm

Pots utilitzar aquest espai per parlar d’altres temes, fer recomanacions o suggerir noves informacions sobre les que fer comentaris.

Pots fer-ho clicant "Nou comentari"
Tornar a dalt Ir abajo
http://viureaaiguaviva.com
avioneta
Invitat




Altres temes i suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: MAMMA MIA   Altres temes i suggeriments Icon_minitimeDl Set 08, 2008 1:15 pm

afro Que us semblaria anar a veure MAMM MIA a Barcelona es podria proposar organitzar un autobus i anar-hi plegats bounce Mad
Tornar a dalt Ir abajo
LLUNA
Invitat




Altres temes i suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: MAMMA MIA   Altres temes i suggeriments Icon_minitimeDv Set 12, 2008 10:20 pm

EM SEMBLA MOLT BONA IDEA. JO M'HI APUNTO. cheers
Tornar a dalt Ir abajo
avioneta
Invitat




Altres temes i suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: Gracies lluna   Altres temes i suggeriments Icon_minitimeDt Set 16, 2008 10:28 pm

Em sembla perfecta LLuna , tu i jo ens anirem a Barcelona a veure MAMMAMIA amb autubus i si no vol venir ningú més ells s´ho perden . : Razz
Tornar a dalt Ir abajo
CofeeGirl

CofeeGirl


Nombre de missatges : 5
Registration date : 17/09/2008

Altres temes i suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: Re: Altres temes i suggeriments   Altres temes i suggeriments Icon_minitimeDc Set 17, 2008 12:05 pm

Hola a mi també m’agradaria anar-hi ja podeu comptar amb mi, crec que estaría super guay. Very Happy Smile
Tornar a dalt Ir abajo
ALCALDE
Invitat




Altres temes i suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: Re: Altres temes i suggeriments   Altres temes i suggeriments Icon_minitimeDc Set 17, 2008 2:47 pm

Desde, el ayuntamiento miraremos si podemos poner el autobus, pero claro teneis que buscar
mas gente para llenar el bus.
Tornar a dalt Ir abajo
avioneta
Invitat




Altres temes i suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: MAMMA MIA   Altres temes i suggeriments Icon_minitimeDv Set 19, 2008 9:45 pm

ALCALDE NO SE PREOCUPE POR LO DE LLENAR EL AUTOBUS QUE LLENAR LO LLENAMOS , USTEDES , LOS DE EL AYUNTAMIENTO PONGAN EL AUTOBUS Y LOS PLEBELLOS LO LLENAMOS . LE IBA A DAR LAS GRACIAS PERO POR SI A CASO ME ESPERA A VER EL AUTOBUS . BONA FESTA MAJOR A TOTS .
Tornar a dalt Ir abajo
CofeeGirl

CofeeGirl


Nombre de missatges : 5
Registration date : 17/09/2008

Altres temes i suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: Re: Altres temes i suggeriments   Altres temes i suggeriments Icon_minitimeDl Set 22, 2008 4:43 pm

¡Que! ¿quant marxem? Smile Smile
Tornar a dalt Ir abajo
alcalde
Invitat




Altres temes i suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: Re: Altres temes i suggeriments   Altres temes i suggeriments Icon_minitimeDt Set 23, 2008 10:30 am

No se merecen , lo que haga falta por mis plebellos..... bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin



Nombre de missatges : 23
Registration date : 03/09/2008

Altres temes i suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: Re: Altres temes i suggeriments   Altres temes i suggeriments Icon_minitimeDs Oct 18, 2008 9:59 pm

Bé, això ja està en marxa.


Alguna proposta més ?


Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
http://viureaaiguaviva.com
Contenido patrocinado





Altres temes i suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: Re: Altres temes i suggeriments   Altres temes i suggeriments Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Altres temes i suggeriments
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
viureaaiguaviva.com :: Espai Obert :: Altres temes-
Canviar a: